DRAGON BALL FighterZ - Commentator Voice Pack
Posłuchaj kultowych głosów Androida 18, Chi-Chi i Videl, jako komentatorów na kanale powtórek. Wymagana sprzedawana osobno gra DRAGON BALL FighterZ.