Pakiet „Łupy Qunari” to nowe elementy do personalizacji twojej Inkwizycji, inspirowane stylem Par Vollen! Przenieś do Podniebnej Twierdzy ducha qun dzięki przedmiotom reprezentującym twoje oddanie tej filozofii - od ogromnego tronu wojownika po różnorakie rzeźby na cześć ludu Qunari. Pakiet zawiera także dwie wyjątkowe zbroje, w tym zbroję arishoka, oraz dwa schematy umożliwiające wykonanie elementów pancerza dla członków twojej drużyny. Pędź przez Thedas na grzbiecie opancerzonego bojowego wierzchowca i zwyciężaj wrogów w imię qun!