Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański, rosyjski.Przed Tobą epicka kontynuacja Gry Roku 2009 autorstwa wielokrotnie nagradzanych twórców Dragon Age: Początek oraz Mass Effect 2. Jesteś jedną z niewielu osób, które zdołały ujść z życiem podczas zniszczenia Twego domu. Teraz, kiedy los zmusił Cię do walki o przetrwanie w ciągle zmieniającym się świecie, Twoim zadaniem jest zebranie potężnych i groźnych sojuszników, zyskanie sławy, zgromadzenie bogactwa oraz zabezpieczenie swego miejsca w historii. Oto opowieść o tym, jak zmienił się świat. Historia Twojego dojścia do władzy właśnie się rozpoczyna.