Double Pug Switch
Wciel się w oddanego towarzysza pani profesor, mopsa imieniem Otis! Po wypadku w laboratorium z udziałem psotnego kota Wibrysa i płynów teleportacyjnych Otis i Wibrys zostają wciągnięci do alternatywnego wymiaru. Sprostaj szaleństwu skakania przez alternatywne wymiary, które przetestuje twój szybki refleks, zręczność i zmysł orientacji. Skacz, przedzieraj się przez wymiary i pokonuj unikalne poziomy na drodze, by dorwać Wibrysa i uratować świat przed jego knowaniami!