Double Dragon Dodgeball
Ten produkt jest ekskluzywną grą bonusową dostępną dla osób, które zamówiły Double Dragon Revive lub Double Dragon Revive Deluxe Edition w przedsprzedaży. ※ „Double Dragon Dodgeball” jest oddzielną aplikacją od głównej gry.