Double D Character Pack
Double D jest gotowy zniszczyć wszystko, co Fox posiada, w imię Nomada! Potężny PF, wyróżniający się w walkach kolizyjnych, wyspecjalizowany w atakach pod kosz! Dzięki umiejętności „In your Face” zniszczy każdego, kto stanie mu na drodze! Czy uda mu się zemścić? Sprawdź go teraz i zobacz, z czego jest stworzony! Ten pakiet zawiera: -Postać – Double D -Bilet do Skrzyni Rozwoju Double D ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / jednorazowego użytku elementy gry, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet zostanie wysłany do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Przepustkę Postaci, Double D zostaje wymieniony na określoną ilość punktów.