Dostawa samochodu Cadillac Escalade 2012
W skład tego zestawu wchodzi Cadillac Escalade 2012 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. To ulubiony pojazd celebrytów z całego świata. Nic dziwnego – ten niesamowity samochód to prawdziwy pałac na kołach z luksusowym wnętrzem i sporą mocą zapewnianą przez 6,2-litrowy silnik V8. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.