Dostawa samochodu Aston Martin V12 Zagato
W skład tego zestawu wchodzi Aston Martin V12 Zagato wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia, unikatowymi felgami i naklejką. V12 Zagato wyprodukowano w 2012 roku jako najlepszy model marki Vantage. Jest to przykład udanej współpracy owocującej najciekawszymi samochodami GT w ostatnim półwieczu, z których najbardziej oryginalnym jest DB4GT Zagato. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.