DOOM Eternal (Campaign) (PC)
Piekło napadło na Ziemię. Jako Slayer pokonaj demony w wielu wymiarach, by powstrzymać zniszczenie ludzkości. Jedynym, czego się boją... jesteś ty. Poczuj wyjątkową kombinację szybkości i siły w DOOM Eternal – najnowszej odsłonie agresywnej walki w widoku z pierwszej osoby. Odkryj pochodzenie Slayera i jego nieustającej misji: zniszczenia Piekła. Maksymalny poziom zagrożenia Slayerem Z miotaczem ognia na ramieniu, wysuwanym z nadgarstka ostrzem, z ulepszonymi spluwami i modyfikacjami twoja szybkość, siła i wszechstronność są większe niż kiedykolwiek. Nieświęta trójca Zabierz wrogom, co chcesz: zdrowie po zabójstwie chwały, pancerz po spopieleniu, a amunicję po rozcięciu demona piłą. Zostań niezwyciężonym zabójcą demonów.