Don't Starve: Giant Edition
Don't Starve: Giant Edition to bezkompromisowa gra pełna nauki i magii, w której twoim zadaniem jest przetrwanie w dziczy. Wcielasz się w rolę Wilsona, dżentelmena, który został uwięziony przez demona i przeniesiony do tajemniczego dzikiego świata. Wilson musi nauczyć się eksploatować swoje otoczenie oraz zamieszkujące je stworzenia, aby mieć jakiekolwiek szanse na ucieczkę i powrót do domu. Don't Starve: Giant Edition łączy oryginalną grę Don't Starve oraz rozszerzenie Rządy Gigantów dodające nowe postacie, pory roku, stwory, biomy i inne wyzwania w grze.