Dong Bai Costume Set
Ten zestaw 4 dodatkowych kostiumów dla Dong Bai będzie dostępny, gdy gracz ukończy samouczek. Uwaga! - Szczegóły dotyczące kostiumów zawartych w tym zestawie można znaleźć na oficjalnej stronie. - Istnieją inne zestawy, w których skład wchodzi ta zawartość. Uważaj, aby uniknąć powtórnego zakupu posiadanej już zawartości.