DOLLMAKER
Budzisz się w ogromnym, pogrążonym w cieniu pokoju wypełnionym zapomnianymi zabawkami. Naprzeciwko ciebie, przy małym drewnianym stoliku, siedzi Dollmaker – tajemnicza, zszyta lalka, której brakuje jednego oka. Jest twoją przeciwniczką, a ty zostałeś wybrany do udziału w jej makabrycznej grze. Aby przeżyć, musisz wykazać się umiejętnościami mistrza konstruktora. Przeanalizuj przerażające zdjęcia, które ci pokazuje, i ścigaj się z tykającym zegarem, aby idealnie je odtworzyć. Z szuflady z odrzuconymi częściami musisz wybrać odpowiednie oczy, czapki, ubrania i akcesoria, aby złożyć wymaganą zabawkę. Ale nie chodzi tu tylko o tworzenie lalek. Grasz, aby odzyskać brakującą część siebie. Pod czujnym okiem przeciwniczki musisz wykazać się skupieniem i precyzją. Jedna zła część lub jedna sekunda spóźnienia i możesz pozostać w ciemności na zawsze.