Doładowanie PW pakiet x50
Doładowanie PW to przedmiot do użycia w Resident Evil Resistance, który zwiększa szybkość zdobywania waluty w grze — punktów wynikowych. Ten pakiet zawiera 50 Doładowań PW. Można skorzystać z jednego przed Szybką grą, aby podwoić liczbę zdobytych PW. Uwaga: maksymalnie można posiadać 9999 Doładowań PW, a kolejne Doładowania, które przekroczą tę liczbę, nie zostaną dodane. * Ze względu na ograniczenia regionalne opcja zakupu Wspomagania PW jest w niektórych krajach niedostępna.