Dola Lokatora
Twój landlord przybył, natarczywie bije pięściami o drzwi wejściowe. W portfelu masz ino jedną monetę. Wrzucasz ją do jednorękiego bandyty i… JACKPOT! Taka właśnie już jest Dola Lokatora! Zbieraj symbole, twórz synergie i pokonaj kapitalizm w tej klasycznej grze roguelike deckbuilder — teraz dostępnej na konsolach. Dola Lokatora łączy w sobie nieprzewidywalną ekscytację gry na jednorękim bandycie ze strategiczną głębią i nieskończoną frajdą klasycznych gier typu deckbuilder. Wybierz symbole do wstawienia na bębenki swej maszyny i patrz, jak wchodzą ze sobą wzajemnie w interakcje z każdym spinem i przynoszą ci zyski — udekorujesz swoją maszynę kotkami, kamieniami szlachetnymi, czy może owocami…? Czynsz zwiększa się nieustannie, ale nie bój nic, kapitalizm to nic wobec twego rozumu. Wybieraj spośród zróżnicowanego zestawu przedmiotów i dalej zmieniaj swą maszynę do swych potrzeb i patrz, jak rośnie ci saldo monet. Tylko ile wytrzymasz przeciwko chciwości landlorda? Uwaga: ta gra nie zawiera mikrotransakcji ani hazardu z udziałem rzeczywistej waluty. ZAWIERA - Cudną i nietypową obsadę postaci Dodawaj symbole do swego automatu i patrz, jak wchodzą ze sobą nawzajem w interakcje w ramach potężnych kombosów — postawisz wszystko na pospolite symbole, czy może będziesz wyczekiwać tego jednego rzadszego symbolu, który cię uratuje? - Niezliczone przedmioty! Doskonal swą strategię za pomocą przedmiotów, które wzmacniają twą strategię, przyznają ci dodatkowe monety, albo tworzą zupełnie nowe efekty. - Nową rozgrywkę za każdym razem W grze z ponad 150 symbolami i 220 przedmiotami żadne dwie rozgrywki nie będą takie same. Graj z tym, co poda ci los i odkrywaj nowe strategie! - 20 pięter do pokonania Wygrałeś z landlordem? Super, jeszcze trochę ich zostało. Wspinaj się wzwyż pięter swojego bloku i staw czoła coraz większym poziomom trudności. - Rozgrywki na ząb i przerwę w pracy Przeciętna rozgrywka trwa mniej niż pół godziny, jest więc idealnym zapychaczem na podróże bądź krótkie chwile wytchnienia.