Dodatek "Proca"
W tym zestawie nowych, powiązanych ze sobą misji Rady, spotkasz tajemniczego członka triady, sprowadzisz z kursu okręt obcych i stoczysz nad Chinami walkę z kosmitami. Dodatek zawiera nowe opcje modyfikacji oraz nowego żołnierza o wyjątkowym głosie i historii.