Dodatek ''Porsche''
Dodatek Porsche to całkiem nowa kampania ''Antologia Porsche'', która stawia sobie za cel ukazanie legendarnych samochodów Porsche i momentów z historii tej marki. Ponad 20 modeli Porsche, nowe zawody wieloosobowe i nowy tor - Forza Motorsport 6 pozwoli ci na poznanie tego kultowego producenta jak nigdy przedtem.