DOA5LR ninja Kasumi 2015
Nowy rynsztunek dla mistrzów ninjutsu z serii Dead or Alive. * Strój ten był wcześniej dołączany przez niektórych sprzedawców jako prezent do DOA5LR. Zwróć uwagę, aby nie kupić treści, które już posiadasz. * Strój ten znajduje się również w Zestawie Strojów Ninja 2015. * Aby móc korzystać z tego stroju, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację. * Wymaga pobrania darmowych danych katalogowych LR01.