DOA5LR Dane katalogowe LR20
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć stroju Miyukizakura dla Kasumi. Jest to specjalny strój dostępny wyłącznie dla posiadaczy zestawu New Costume Pass 3 + Postać. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.