Przygotuj się na dwa wyjątkowe motoryzacyjne wyzwania w jednym niesamowitym cyfrowym zestawie! Opanuj oparte na fizyce umiejętności jazdy w Do You even Forklift?, zwariowanej, inspirowanej stylem Ghibli przygodzie, w której rozwiązujesz zagadki za pomocą eleganckiego japońskiego wózka widłowego. Następnie zanurz się w surrealistycznej, interaktywnej opowieści A Dream About Parking Lots, w której szukasz swojego samochodu w labiryntach parkingów, rozmawiając z terapeutą o poczuciu zagubienia. Kup ten zestaw już dziś i płynnie przełączaj się między beztroskim mechanicznym chaosem a głęboką, inspirowaną snami eksploracją, kiedy tylko zechcesz.