DMC5SE - 100 000 czerwonych kul
Czerwone kule umożliwiają w grze Devil May Cry 5 Special Edition zdobywanie nowych umiejętności i doładowywanie postaci, a także powrót do walki po przegranej. Uwaga: kupione czerwone kule zostają dodane do zapisu gry, dlatego usunięcie zapisu uniemożliwi ich odzyskanie. Maksymalna liczba posiadanych czerwonych kul to 99 999 999. Po przekroczeniu tej liczby kolejne kule nie będą dodawane, nie będą uwzględniane w rekordach ani nie będą widoczne podczas gry w trybie Krwawy pałac. Zgodność wyłącznie z grą Devil May Cry 5 Special Edition.