DLC Premium „Tropical Vacation”
Wyjątkowy awatar Miku w kostiumie kąpielowym oraz inspirowane oceanem stroje i przedmioty do pokoju w klimacie „Tropical Vacation”! Współpracuj z postaciami Piapro Characters, aby rozwiązać nowo dodaną łamigłówkę specjalną!