DLC Bitwa o Brooklyn Deluxe - Tom Clancy’s The Division 2
Przeżyj fabularną przygodę w legendarnym Brooklynie. Wraz z DLC w Edycji Deluxe uzyskujesz dostęp do DLC Bitwa o Brooklyn, Stroju płóciennego oraz skórki broni Płótno. Brooklyn jest względnie spokojnym miejscem, gdzie cywile mogą razem pracować i żyć, podczas gdy Manhattan pustoszą wrogie frakcje i walki w Strefie Mroku. Niestety, los Brooklynu zawisł na włosku, gdy Czyściciele przedostali się na drugi brzeg rzeki. Zagraj w pojedynkę lub w trybie współpracy online i zobacz: - Mini kampanię o Bitwie o Brooklyn. - Doładowanie do 40. poziomu, dzięki któremu możesz przejść od razu do kampanii w ramach Bitwy o Brooklyn. - Dwie nowe nazwane strefy w otwartym świecie. - Nowe oraz odświeżone umiejętności, wyposażenie i przedmioty egzotyczne. - Zwiększenie pojemności skrytki. - Strój płócienny. - Skórkę broni Płótno. Tom Clancy’s The Division 2 Bitwa o Brooklyn to dodatek DLC do Tom Clancy’s The Division 2 i wymaga posiadania podstawowej wersji gry.