DLC 90.
Nadaj grze oldskulowy styl i spraw, że Steep będzie wyglądało jak gra o sportach zimowych z lat 90.: zgarnij 3 unikatowe oldskulowe personalizacje, triki i muzykę... wprost z przeszłości!