DJ Bagman Character Pack
Spotkałeś go może we śnie? Fantastyczny DJ z DayDream Court pojawia się na boisku! Poznaj naszą nową legendę DJ Bagman i doświadcz jego marzycielskiej gry! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — DJ Bagman ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju DJ Bagman ×5 *Po zakupie pakietu nie podlega on zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz już Character Pass, DJ Bagman zostanie wymieniony na określoną liczbę punktów.