Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition
Poznaj świat Divinity, dzieło twórców gry Baldur’s Gate 3, i przeżyj wspaniałą przygodę. Podejmowane w jej trakcie wybory ukształtują sam los. Boska istota nie żyje. Nadciąga Pustka, a drzemiąca w tobie moc wkrótce się przebudzi. Wybierz swoją rolę w opowieści nagrodzonej nagrodą BAFTA i poznaj świat reagujący na to, kim jesteś (a masz do wyboru pięć różnych ras) i jakie podejmujesz decyzje. Wyrusz na spotkanie przygody samotnie lub w czteroosobowej drużynie i zniszcz ciemiężący ludność zakon w świecie lękającym się magii. Zostań bóstwem, którego wszyscy tak rozpaczliwie potrzebują. Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition to najbardziej kompletna edycja bestsellerowej gry fabularnej, w którą według ocen na Metacritic każdy powinien zagrać.