Divination: Console Edition
Wysłuchaj historii klientów, odczytaj ich przyszłość w runach i sklej ze sobą prawdę o umierającym świecie! W pomieszczeniu pełnym ekranów uwięziona jest para rąk, które potrafią przewidzieć przyszłość. Zadaj pytanie i wylosuj runy, a ręce odkryją to, co nadchodzi. Oto przyszłość, w której żyjesz, w małym świecie, w mieście pełnym niepewności i wątpliwości, przemocy i obsesji. W czasach, w których ludzie zaczęli odrzucać życie jako niechciane brzemie, nie mają już niczego, czemu można ufać. Przyjdą, będą szukać, a ty dasz im odpowiedzi. Jesteś Przepowiadaczem, enigmatycznym wróżbitą korzystającym z antycznych run do odkrywania przyszłości, nawet w obliczu wszechobecnej technologii cyberpunkowej metropolii. Rozmawiaj ze swoimi klientami, aby poznać ich historie, a następnie układaj wylosowane runy, aby decydować o udzielonych odpowiedziach. Dobre czy złe – te odpowiedzi mają moc zmieniania losów ludzi i robotów, zmieniania rezultatów tej opowieści, rozdawania śmierci i pomagania klientom w jej unikaniu. Decyzje i konsekwencje są niejasne. Wymagają intuicji Przepowiadacza, który może zakończyć szaleństwo zdesperowanego pospólstwa.