Discolored 2
Z tego świata zniknęły wszystkie kolory. Podczas misji mającej na celu ich przywrócenie odkryjesz, że ścigają Cię ci, którzy chcieliby kolory skazać na wygnanie. Twoją jedyną nadzieją jest kobieta w czerwieni, która może być w posiadaniu klucza do zapobieżenia odbarwieniu świata. Discolored 2 to pierwszoosobowa przygodowa gra logiczna pełna tajemnic i suspensu. Rozgrywa się w świecie, w którym kolor to potęga, a Twoim zadaniem jest wykorzystanie umiejętności rozwiązywania zagadek, aby uchronić go przed złowrogą organizacją. Akcja rozgrywa się po wydarzeniach z pierwszej części Discolored. W tym sequelu stawka jest jeszcze wyższa, a niebezpieczeństwa jeszcze większe. Próbując przywrócić kolory reszcie świata, który pogrążył się w mroku, musisz uniknąć szponów mrocznej organizacji. Te tajemnicze postacie, które wykorzystują moc koloru do swoich własnych, obłąkańczych celów, zrobią wszystko, aby powstrzymać Cię przed osiągnięciem Twego celu. Używaj prostego sterowania, aby badać i odkrywać tajemnice świata gry. Stosuj logikę i obserwację, aby rozwiązywać zagadki wymagające myślenia. Oglądaj z perspektywy pierwszej osoby wizualizacje o prostej, ale uderzającej estetyce. Zanurz się w atmosferze surrealistycznego doświadczenia dźwiękowego i wizualnego. Rozwikłaj wciągającą narrację, badając każdy zakamarek swojego otoczenia. Tylko Ty możesz pokonać siły, które zagrażają równowadze i przywrócić światu pełne spektrum barw. Cechy: ●Eksploracja z perspektywy pierwszej osoby — badaj surrealistyczny świat, w którym kolor jest wszystkim i odkryj jego ukryte sekrety. ●Rozwiąż tajemnicę — poskładaj mroczną, niesamowitą narrację, aby odkryć tajemnice kolorów i ich znaczenie. ●Pomysłowe, wymagające myślenia łamigłówki — wykorzystaj swoją bystrą obserwację i logiczne myślenie, aby rozwiązać trudne zagadki i przywrócić światu kolory. ●Surrealistyczna atmosfera — doświadcz nierealnej i dziwacznej atmosfery świata, która płynnie łączy zaskoczenie z grozą. ●Niepokojąca ścieżka dźwiękowa — wciągnij się w grę dzięki utworom o nieziemskim klimacie.