DIRT 5 - Uproar Content Pack
"Cztery samochody w pakiecie Uproar, które poszerzą kolekcję aut dostępnych w DIRT 5, to najciekawsze i najbardziej zachwycające maszyny naszych poprzednich ekstremalnych wyścigów off-roadowych – DiRT Showdown. Pierwszy to Duke Coupe – mocna maszyna o długim rozstawie osi i wielkich oponach. To cudo ozdobione płonącym wzorem tylko czeka, żeby zdominować wyścigi w klasie Rally GT. Drugi to Zenden Cup – maszyna idealna do klasy Rally Cross dzięki zgrabniejszemu podwoziu z krótszym rozstawem osi i aerodynamicznej sylwetce, którą napędza potężny silnik – doskonałe połączenie prędkości i sterowności na wyścigi off-roadowe. Trzeci samochód to Jackson Adventurer – wielka bestia klasy Unlimited. Zamiast zbędnych dodatków znajdziemy tu ogromne amortyzatory, wysokie zawieszenie i napęd pozwalający na dalekie loty. Ostatni to Jackson Eulogy, prawdziwa perełka wśród tej czwórki – samochód z podwoziem typu estate z mnóstwem dodatków i ulepszeń będzie ozdobą rajdów klasycznych. Każdy z czterech samochodów pojawi się w nowym wątku kariery z 25 rajdami dostępnym w pakiecie Uproar. Każde zawody rozgrywają się albo w nocy, albo w dynamicznie zmiennych warunkach, które też obejmują noc, a to oznacza ekstremalny sprawdzian dla Twoich nerwów, szybkości reakcji i umiejętności prowadzenia. Czeka Cię 25 rajdów na całym świecie – w Nowym Jorku, Nepalu, Południowej Afryce, we Włoszech i w innych, nie mniej malowniczych miejscach. Pakiet Uproar to również nowi sponsorzy: PUMA i OffRoad Xtreme. Startuj w trybie kariery w ich barwach, a odblokujesz nowe przedmioty, w tym unikalne wzory karoserii i malowania, a także nowe opcje w profilu gracza – jeśli lubisz błyszczeć stylem, to coś dla Ciebie. Aby skorzystać z zawartości tego pakietu, musisz posiadać grę DIRT 5. Pakiet jest składnikiem Amplified Edition oraz Year One Upgrade / Edition.