DIRT 5 - Energy Content Pack
"Wśród zawartości pakietu Energy Content Pack znalazły się cztery nowe samochody będące prawdziwymi legendami amerykańskiej i europejskiej motoryzacji. Po zachodniej stronie Atlantyku czekają Chevrolet Silverado 1500 i GMC Sierra PreRunner – dwa pick-upy o niesamowitej mocy, przystosowane do przetrwania w najbardziej ekstremalnych warunkach. Z kolei po wschodniej stronie wita nas Alpine A110 Sports X – eksperymentalne auto legendarnego francuskiego producenta, charakteryzujące się sportowym charakterem i doskonałymi właściwościami jezdnymi na wszystkich rodzajach nawierzchni. To samo można powiedzieć o Porsche Taycan Turbo S. Ten rewolucyjny elektryczny potwór ma ponad 700 KM i łączy futurystyczną moc z precyzyjną konstrukcją. To doskonałe auto do jazdy na rozmaitych trasach DIRT 5 na całym świecie. Wszystkie cztery auta są dostępne we wszystkich trybach, włączając tryb kariery. Dodajemy w nim 25 kolejnych wydarzeń, a w wielu z nich występują klasy obejmujące nowe pojazdy w DIRT 5. Wybierz się w podróż do Brazylii, Nowego Jorku, RPA, Nepalu oraz innych miejsc i weź udział w nowych scenariuszach, wśród których nie zabraknie walki w zmiennych i ekstremalnych warunkach pogodowych. W trybie kariery pojawi się dwóch nowych specjalnych sponsorów – Xite i MadCroc. Po podpisaniu z nimi kontraktu realizacja celów w nowych wydarzeniach spowoduje odblokowanie nowych elementów personalizacji, takich jak specjalne malowania, naklejki, smycze oraz opcje edytora własnego malowania. Aby skorzystać z zawartości tego pakietu, musisz posiadać grę DIRT 5. Pakiet jest składnikiem Amplified Edition oraz Year One Upgrade / Edition.