Dino Land
Ulubiony dinozaur wszystkich, o łagodnym sercu w erze jurajskiej, „Dino”. Pewnego dnia w spokojnym lesie zaczyna się bezlitosna rzeź dokonana przez brutalne dinozaury. „Dino” widzi swoją ukochaną dziewczynę, „Meeshell”, oraz przyjaciół próbujących uciec i postanawia walczyć dla nich. Zwija się w kulę, przemienia w piłkę o nadludzkiej sile i atakuje wrogie dinozaury! „Dino” rozpoczyna swoją epicką przygodę, by przywrócić pokój na niebie, morzu i ziemi. Poziomy inspirowane są Ziemią sprzed 200 milionów lat. To hierarchiczna gra akcji typu pinball, w której będziesz eksplorować ląd, morze i niebo oraz atakować wrogów. Katastrofy naturalne i nagłe zmiany pogody przyniosą jeszcze więcej emocji. Wybuchy wulkanów, ruchy tektoniczne, morza pełne lawy, burze piaskowe i wiele więcej... Piękna oprawa graficzna oraz imponujące efekty dźwiękowe i muzyka. Funkcje: * Galeria: oglądaj ilustracje z oryginalnej gry, plakaty, projekt opakowania itp. * Jukebox: słuchaj dowolnego utworu muzycznego z gry, kiedy tylko chcesz. * Funkcja przewijania/przyspieszania: powtarzaj coś aż osiągniesz perfekcję lub przyspiesz rozgrywkę * Funkcja kodów: aktywuj kody, które ułatwią twoją misję (nieskończone życie, niewrażliwość itd.) * Funkcja zapisu stanu gry: zapisuj grę w dowolnym momencie i wracaj do tego punktu * Filtry ekranu: wybierz spośród kilku filtrów, by zmienić wygląd gry (monitor retro, czarno-biały itp.) * Ta gra to ponowne wydanie „Dino Land”, która po raz pierwszy ukazała się w latach 90. na konsolach domowych.