Digital Shadows
"Digital Shadows to pierwsze rozszerzenie Mato Anomalies. Zanurz się jeszcze głębiej w bogatej historii gry. Tym razem jednak spojrzysz na ten świat z drugiej strony. Przejmij kontrolę nad towarzyszącym Gram androidem, SkyEye, i połącz siły z Mist, by odkryć wirtualny wymiar Mato i uwolnić go od czających się w mrokach sieci zagrożeń. Ta zupełnie nowa cyber-historia dzieje się w późniejszej części gry, opowiada bowiem o wydarzeniach pomiędzy rozdziałami 6 i 7. " Eksploruj nowy wymiar Dodatek Digital Shadows rozszerza świat Mato o cyberprzestrzeń, w której poznamy historie nowych bohaterów i przeciwników. Większe legowiska Mało ci wyzwań? Przygotuj się na większe, bardziej złożone mapy, na których napotkasz szereg nowych wrogów. Rozszerzony system walki Myślisz, że masz już strategię, która sprawdza się w każdej walce? Możesz się zdziwić. Zupełnie nowe umiejętności i uzbrojenie dadzą ci szerszy wachlarz możliwości powalania przeciwników. Nieskończone wyzwania Po przejściu dodatku gra się nie kończy. Czeka na ciebie wyjątkowy tryb „rougelike” z nieskończonymi poziomami i wyjątkowymi łupami.