Digimon Survive Extra Monster: Guilmon
Zawiera jednostkę do trenowania – dodatkowego potwora Guilmona. Guilmon to darmowy potwór, którego ewoluowanie wymaga użycia przedmiotów ewoluujących, znajdowanych dzięki eksploracji lub walce. Ewolucja darmowych potworów jest nieodwracalna. *Ewolucja Guilmona: Growlmon (Champion) -> WarGrowlmon (Ultimate) -> Gallantmon (Mega).