Dig Dug Skin
Zamień poziomy Pac-mana w przygody Dig Duga! Dig Dug zmierzy się z Pookami, naśladując styl Pac-mana... ale uważaj! Pewien niesławny potwór z pewnością postanowi wpaść z wizytą! Kop w najlepsze i delektuj się specjalną aranżacją oryginalnej muzyki z Dig Duga. W tym dodatku znajdują się postacie, grafiki i muzyka z klasycznego automatu do gier popularnego w latach 80., Dig Duga!Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.