Diamond Painting ASMR: Complete Edition
Zrelaksuj się, podążając za numerami i malując we własnym tempie! Zanurz się w unikalnych płótnach pełnych jednorożców, serc, tortów i innych zachwycających obrazów. Ciesz się satysfakcjonującym „kliknięciem”, gdy każdy diament wskakuje na swoje miejsce, a żywe kolory ożywają! Przywróć dinozaura z przeszłości albo narysuj diamentowy zamek w 3D – cokolwiek sobie wyobrazisz, możesz to namalować... diamentami! Funkcje: – Maluj po numerach ponad 900 obrazków! – Twórz piękne obrazy 3D – Wybieraj spośród różnych rozmiarów płótna – Rób niesamowitą sztukę z diamentów – Słuchaj relaksującego ASMR Obserwuj, jak twoje arcydzieło lśni z każdym położonym diamentem!