Diamond Hands: To The Moon
Diamond Hands: To The Moon to zwodniczo prosta, ale brutalnie wymagająca platformówka, w której misja jest jasna: dostać się na księżyc. Ruszaj się w lewo, ruszaj się w prawo, skacz i to wszystko, co masz. Ale opanowanie siły skoku jest kluczem do lądowania na tych nieuchwytnych platformach i wspinania się wyżej. Tylko najbardziej zdeterminowane małpy dotrą na szczyt i zdobędą legendarny tytuł Diamentowych Dłoni, a także nagrody przekraczające ich najśmielsze marzenia. Solo małpy... słabe. Zmierz się z wyzwaniem w pojedynkę, aby przejść ostateczny test umiejętności, lub zabierz przyjaciela do lokalnej kooperacji na podzielonym ekranie i wspinajcie się razem!