Diablo III: Eternal Collection
Całe pokolenia graczy toczyły walkę z hordami demonów w Diablo. Teraz i ty możesz stać się częścią dziedzictwa tej serii gier RPG akcji. Eternal Collection zawiera grę Diablo III, dodatek Reaper of Souls oraz pakiet Przebudzenie Nekromantów – wszystko w jednym kompletnym zestawie. Przygotuj się, śmiertelniku. Bramy piekieł właśnie się otwierają.