Dex Demo
Przemierzaj skąpaną w świetle neonów, futurystyczną metropolię Harbor Prime oraz zawieraj niełatwe przymierza, uciekając mackom pragnącej Twej śmierci, tajemniczej organizacji o potężnych wpływach. Ta czerpiąca inspiracje z „Łowcy androidów” przygoda w stylistyce cyberpunku pozwala Ci na dowolność stylu rozgrywki: wciel się w cichego zabójcę, hakera, zręcznego dyplomatę czy rewolwerowca. Dex to niepospolity melanż starszej generacji platformówek 2D z grami akcji i domieszką współczesnych elementów RPG, który oferuje walkę w czasie rzeczywistym, dojrzałą fabułę i interaktywne dialogi. Personalizuj umiejętności, wyposażenie, a nawet wzmocnienia – wszczepy, które nadadzą Twojej postaci nadludzkie zdolności oraz pozwolą na dostęp do nowych lokacji otwartego świata gry. Rewolucyjna mechanika hakerska pozwoli Ci zgłębić cyberprzestrzeń: eliminuj wirusy i zabezpieczenia antywłamaniowe, aby dezaktywować wieżyczki, powodować zwarcia urządzeń, wykradać dane korporacji czy obezwładniać wrogów!