Devil's Workshop Pack
Masz już dość latania na skrzydłach upadłego anioła? Dzięki pakietowi Devil's Workshop możesz unosić się na fioletowych skrzydłach Świętych. W pakiecie znajdziesz również płomienistą czaszkę Yoricka, będąca źródłem piekielnej szekspirowskiej mocy. Wreszcie uda Ci się opanować potęgę Szekspira bez żadnych pentametrów jambicznych: naprawdę warto!