Devil May Cry 5 Demo
Legendarny łowca demonów powraca w wielkim stylu w pełnej akcji grze wyczekiwanej przez fanów serii. W tej wersji demo wcielisz się w Nero i za pomocą Poskramiacza demonów rozprawisz się z hordami demonów, zdobędziesz nowe umiejętności oraz ocalisz Red Grave City! Za zapis gry z wersji demo otrzymasz dodatkowo 30 000 czerwonych kul, gdy zagrasz w pełną wersję gry. Uwaga: w porównaniu do wersji demo Devil May Cry 5 Xbox Exclusive w tej wersji demo dodano Poskramiacz demonów Puenta. Możliwe jest także korzystanie z opcji Dostosuj.