Deus Ex 'Zenith' Gun
Z pistoletu Zenith korzystał Adam Jensen w grze Deus Ex: Human Revolution. Teraz może użyć go agent 47 w grze Hitman: Rozgrzeszenie. Ten 10mm kompaktowy pistolet można wyposażyć w tłumik Stenier-Bisley, aby upewnić się, że agent 47 będzie działał jak cichy zabójca. Pistolet Zenith jest też dostępny jako część kolekcji Garnitury i Broń.