Deus Ex Suit
Przebierz agenta 47 w słynny pancerz bojowy Adama Jensena z gry Deus Ex: Human Revolution. Ten zaawansowany pancerz zapewnia lepszą ochronę przed ostrzałem z broni palnej. Strój ten jest też dostępny jako część kolekcji Garnitury i Broń.