Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Przepustka sezonowa
Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Przepustka sezonowa obejmuje fabularne pakiety DLC i przedmioty z gry, dzięki czemu jest pełna zawartości, która dodatkowo wzbogaci uniwersum Deus Ex. Zdobądź swoją przepustkę sezonową już dziś!