Deus Ex: Mankind Divided - Pakiet 15 000 Kredytów
Wypchaj swój portfel 15 000 dodatkowych kredytów, zyskując dodatkowe możliwości kupowania zestawów Praxis, amunicji, uzbrojenia i wszystkiego innego, co oferują sprzedawcy w grze Deus Ex: Mankind Divided.