Destropolis
Destropolis to strzelanka z widokiem z góry, inspirowana klasykami gier wideo. Akcja toczy się w futurystycznym mieście, pełnym czerwonych, przypominających kostki wrogów. Rozerwij ich na strzępy dzięki nabojom, laserom i nuklearnym eksplozjom. Graj w pojedynkę lub z przyjaciółmi w trybie lokalnej kooperacji. Zniszcz tylu przeciwników, ilu potrafisz, zanim oni zniszczą ciebie.