Despot's Game Demo
Grupa ludzi budzi się w dziwnym postapokaliptycznym labiryncie — naga, bez wspomnień, z bronią. Czy to żart, szalony eksperyment, czy... gra? Cierpliwości! Wkrótce się dowiesz, po prostu staraj się nie umrzeć pierwszy!