Deponia Doomsday
Pewnej pamiętnej nocy Rufusa obudził przerażający koszmar. Śniło mu się, że poświęcił samego siebie, by ocalić Deponię. Jednak jakim kosztem? Szybujące miasto Elizjum rozbiło się o planetę. Jako ostatni z Deponian, Rufus miał stawić czoła okrutnym fewlockom, aby ostatecznie zrealizować jedyny plan mający jakiekolwiek szanse powodzenia – wysadzić Deponię w powietrze! I... Zapuścić wąsy. Oczywiście zdawał sobie sprawę, że wszystkim tym straszliwym wydarzeniom (szczególnie temu z wąsami) trzeba za wszelką cenę zapobiec. Zarówno Deponia, jak i gładko wygolona twarz Rufusa musiały przetrwać! Ale czy faktycznie było to tylko sen? Z pomocą McChronicle'a, ekscentrycznego naukowca badającego dziwne anomalie czasowe, Rufus odkrywa, że jacyś podróżnicy z przyszłości nierozważnie zaparkowali swój wehikuł czasu w jego dzielnicy. Tylko pomyśl, co by się stało, gdyby taka fantastyczna technologia wpadła w niepowołane ręce! Odwiedź szalony świat drugiej odsłony trylogii Deponia i dołącz do roztrzepanego antybohatera Rufusa w jego niezwykłej przygodzie. Nawet bez znajomości poprzedniej części w Deponii Doomsday uśmiejesz się do łez. Daj się porwać osobliwemu poczuciu humoru i wybierz się w niezapomnianą podróż przez niezwykły świat Deponii.