Deponia Collection
Same śmieci – jak wzrokiem sięgnąć. Ojczyzna Rufusa, Deponia, to złomowisko wielkości planety. Gdy piękna elizjańska dziewczyna, Goal, wpada w jego ramiona – i to dosłownie – marzenie Rufusa, by opuścić Deponię również zdaje się być w zasięgu ręki. Rusz z Rufusem ku szalonej przygodnie i doświadcz najdziwniejszej opowieści miłosnej w całej historii gier wideo. Podróż tę ukończysz jedynie wtedy, gdy przeżyjesz szalone pościgi, skonstruujesz obłędne gadżety i wykażesz się odrobiną heroizmu. 4 gry dające ponad 50 godzin zabawy Cztery nagradzane hity przygodowe zapewniające ponad 50 godzin frajdy! Niełatwe zagadki, ponad 150 postrzelonych postaci i osobliwe dialog Wyjątkowy świat wzorowany na dziełach Douglasa Adamsa, Terry’ego Pratchetta i Matta Groeninga Podróż w czasie, klonowanie i fantastyczna rozgrywka!