Dentist Bling: Mad Scientist
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Fotel szalonego naukowca - Czarny ząb - Zielony ząb - Czarno-zielony ząb - Diamenty z zielonym okiem Usuwaj zepsute zęby i zastępuj je szalonymi nowymi. Nie zapominaj o wyjątkowym zabiegu diamentowego BLING!