Dentist Bling: Complete Edition
Lecz pacjentów z różnymi problemami stomatologicznymi, od ubytków po osad nazębny, i patrz, jak ich uśmiechy zmieniają się pod Twoją fachową opieką! Wykonuj zabiegi pod presją czasu i nie zapominaj o komforcie swoich klientów. Jeśli będziesz zbyt długo wiercić w zębach, klient będzie niezadowolony z Twoich usług! Cechy: - wykonuj wiele różnych zabiegów stomatologicznych - ozdabiaj zęby klientów błyszczącymi diamentami lub nakładaj lakier, który zmieni ich kolor - odblokuj i używaj 15 skórek zębów, 11 skórek BLING i 11 skórek foteli - pracuj pod presją czasu i wykonuj swoją pracę najlepiej, jak potrafisz! - ulepsz wygląd swojej kliniki, aby była bardziej przytulna - kupuj ulepszenia, dzięki którym Twoi klienci wytrzymają dłużej podczas leczenia stomatologicznego Usuwaj zepsute zęby i zastępuj je lśniącymi nowymi. Zmieniaj ich kształt na kły albo zakładaj aparat ortodontyczny. Tak, doktorze - w Twoim salonie pacjenci KOCHAJĄ aparaty! Nie zapominaj o wyjątkowym zabiegu diamentowego BLING. W końcu to luksusowy salon zębów! Cokolwiek robisz, BLING, spraw, by się uśmiechali!