Demonic Bundle
Czy demony to tylko wytwór wyobraźni, czy może żyją pośród nas? Zwiedzaj fantastyczne królestwa razem z Sarą Pennington, przemierzaj Szkocję u boku Pameli Cavendish lub pomóż Hectorowi Cole w jego dochodzeniu w tajemniczym muzeum. Znajdź zło, które próbuje zakłócić pokój w Demonic Bundle, który zawiera: Demon Hunter: Ascendance Odkryj zawiłą zagadkę tajemniczego muzeum The Secret Order: Return to the Buried Kingdom Ocal mieszkańców Smoczego Królestwa! Endless Fables: Dark Moor Zmierz się z upiorną legendą Szkocji!